Veelgestelde vragen

We krijgen regelmatig vragen van klanten. De meest gestelde vragen hebben we hieronder in een handig overzicht samengevat. Mocht uw antwoord op uw vraag er toch niet bij staan, neem dan contact met ons op of bel gewoon even naar de winkel. Deze is telefonisch bereikbaar via 0412-462651.

Garantie De Smid Lifestyle

Vragen algemeen

Jazeker! Onze prachtige winkel is gevestigd aan de Lietingstraat 23 in Haren (bij Oss). Dat is het voormalige pand van de Harense Smid, onze voorganger. 

Wij hebben de grootste en mooiste collectie tuinmeubelen en verlichting van de regio Oss. Daarnaast hebben we een prachtige fietsenafdeling en hebben we een groot assortiment BBQ’s. Maar eigenlijk moet u gewoon onze winkel bezoeken en u laten verrassen. 

Maandag: 12:00 – 18:00
Dinsdag: 09:30 – 18:00
Woensdag: 09:30 – 18:00
Donderdag: 09:30 – 20:00
Vrijdag: 09:30 – 18:00
Zaterdag: 09:30 – 17:00
Zondag gesloten

Jazeker, graag zelfs. Daarnaast kunt u in onze winkel ook gewoon met contant geld betalen. Daarnaast hebben wij ook een geldmaat in onze winkel staan. 

Zeker, al zijn sommige paden wel iets smaller. Maar u kunt gerust naar onze winkel komen. Wij begeleiden u graag wanneer dat gewenst is. 

Klantenservice

Binnen kantooruren kunt u met onze winkel contact opnemen via telefoonnummer 0412-462651. Ook kunt u een bericht achterlaten via onze contactpagina. 

Wij doen altijd ons best uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, dus ook technische vragen! Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunnen we altijd adviseren bij wie u dan moet zijn. 

Webshop

Wanneer er bestellingen op werkdagen voor 12:00 binnen komen proberen wij ervoor te zorgen dat deze binnen 1 a 2 werkdagen bij u binnen is. 

Wij doen altijd ons best uw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, dus ook technische vragen! Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunnen we altijd adviseren bij wie u dan moet zijn. 

Uiteraard. Wanneer u een tuin- of loungeset via onze website besteld nemen wij telefonisch contact met u op om een bezorgmoment te bespreken. Uiteraard zorgen wij ervoor dat de set netjes op de gewenste plek komt te staan. 

Uiteraard, en u heeft daar wettelijk gezien ook recht op mits u dit binnen 14 dagen na levering bij ons kenbaar maakt. Het beste kunt u dan telefonisch contact met ons opnemen zodat we samen kijken naar de beste oplossing. 

JA, en u heeft daar wettelijk gezien ook recht op mits u dit binnen 14 dagen na levering bij ons kenbaar maakt. Zonder opgave van een reden heeft u daarna nog 14 dagen om het artikelen te retourneren. De verzendkosten naar onze winkel zijn wel voor uw rekening. 

Klantenservice

Heeft u vragen? Wellicht kunnen onderstaande pagina's u helpen!

Bestellen

Wilt u iets bestellen op onze website. Bekijk dan snel deze pagina voor alle info over het bestelproces.

Ruilen & Retourneren

Toch niet helemaal blij met het bestelde artikel? Bekijk dan snel ons ruil- en retourbeleid. 

Garantie & Klachten

Zijn er ondanks alles toch klachten of vragen over de garantie, bekijk dan deze pagina.