Garantie & Klachten
Vroeger was bij De Harense Smid de klant altijd koning, en zo willen wij u ook behandelen. Mocht er onverhoopt iets mis gaan of bent u toch niet helemaal tevreden over onze dienstverlening, laat het ons dan weten.Â
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Wanneer het gaat om garantie over bepaalde producten specifiek kunt u het beste contact opnemen met onze winkel. Wij helpen en adviseren u graag verder.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@smidlifestyle.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klantenservice
Heeft u vragen? Wellicht kunnen onderstaande pagina's u helpen!
Bestellen
Wilt u iets bestellen op onze website. Bekijk dan snel deze pagina voor alle info over het bestelproces.
Ruilen & Retourneren
Toch niet helemaal blij met het bestelde artikel? Bekijk dan snel ons ruil- en retourbeleid.
Garantie & Klachten
Zijn er ondanks alles toch klachten of vragen over de garantie, bekijk dan deze pagina.